divendres, 25 de juliol del 2014

MANUALITATS AMB FELTRE


Aquest mes hem decidit a l'hora de costura realitzar unes sabatilles per anar per casa. La Iolanda la nostra voluntària ens va dur el patró i nosaltres vam tenir que escollir un color i comprar el  feltre.
Jo soc l'Alicia i vaig escollir el color lila. Els meus companys estan fent un gosset per cosir-lo al damunt però jo no hi vull cap dibuix i per tant ja les deixo per acabades. Aquí mostro el meu resultat, espero que us agradi!! 



 Ara toca pensar que ens agradaría confeccionar en les pròximes setmanes. M'agrada molt aquest taller ja que ens ensenya a realitzar amb les nostres pròpies mans coses que no hauríem pensat mai que podriem arribar a fer. Cada cop ens proposem coses més difícils i aixó ens motiva i a mi personalment m'agrada.