divendres, 8 de setembre del 2017

Sortida a Cambrils



"El dia 8 de setembre amb els companys del Centre de Dia vam anar a passar el dia a Cambrils.
Vam quedar a l'estació de busos i d’allí vam sortir tots plegats en direcció cap a la platja. Vam arribar a Cambrils a les 11 i vam anar a esmorzar tots junts. Després,  cap a la platja on ens vam banyar, vam passejar i caminar i inclús alguns, van trobar petxines. Vora les 2, vam anar a buscar un restaurant per poder dinar tots junts. Un cop vam dinar, vàrem passejar pel port i per la zona cèntrica de Cambrils fins que l'autobús ens va venir a recollir.

Va ser un dia diferent, agradable per nosaltres i el que més em va agradar i fer sentir bé és que ens vam sentir com persones normals.


Fins un altre viatge!."





"El dia 8 de setembre vam fer una sortida a la platja.
Vam quedar a l’estació d’autobusos i vam agafar un mini bus amb els companys i professionals del Centre de dia.
Vam anar a Cambrils. Primer vam anar a un bar a prendre algo i a esmorzar i després vam anar a la platja. Jo vaig caminar per la sorra i em vaig banyar.
Després vam anar a dinar a un restaurant i vam dinar molt bé, quasi tothom parlava bastant i va ser molt agradable.
Després, vam anar passejant, vam mirar botigues i vam esperar al bus.
El viatge va ser molt animat i em vaig fer un tip de riure."







"A mi em va anar molt bé anar a la platja, perquè em vaig relaxar molt. Primer vam anar a esmorzar algo. Ja no va ser arribar i posar-nos a caminar directe. Un cop vam estar llestos de l’esmorzar, vam anar cap a la platja on vam estirar les tovalloles i sem vam estirar a prendre el sol mentre que altres companys anaven a caminar o es banyaven al mar. A les dos, varem anar a dinar a un restaurant italià i vam acabar molt tips!!! Després vam anar a caminar per poder pair una mica i després vam esperar l’autobús per anar cap a casa."