dilluns, 6 d’abril del 2020

DIES DE CONFINAMENT

Les rutines que m'ajuden a mantenir-me activa.

Sóc la Dolors, una usuària del SRC de Balaguer, i vull explicar-vos quin és el meu dia a dia des que vam iniciar el període de confinament.

Primerament vull remarcar que aquests dies estic fent un esforç per mantindre´m en forma, tant física com mentalment.

M´aixeco una mica més tard del normal, entre les 9 i les 9:15.
Em prenc un cafè amb llet, em dutxo i faig el llit.
Esmorzo amb els meus pares.
El dimarts i dijous, faig estimulació cognitiva a l´ordinador (una hora aproximadament).
Després, si he d´anar a comprar o a la farmacia, ho faig.
Faig també cinta de caminar al matí, i els exercicis d´estirament que ens van enviar des del SRC.



Entre les 13:00 i les 14:00 la meva mare i jo preparem el dinar, i quan està preparat, dinem els 3 (visc amb el meu pare i la meva mare). 


Després de dinar, dormo una mica (una mitja hora) i em poso a estudiar (estic fent algunes assignatures de la universitat a distància).
A les 18:00 aproximadament, preparo el berenar del meu pare, i, mentre ell berena i fa les seves coses jo miro la televisió.
Abans de sopar, torno a fer els estiraments.
Preparem el sopar, i, sobre les 21:00 sopem els tres.
Després de sopar, torno a mirar la televisió i a dormir.



Espero que el confinament no us sigui molt pesat!!!

Dolors