dimecres, 8 d’abril del 2020

Tot anirà bé

Hola, bon dia:

Sóc el Víctor i m'agradaria parlar-vos d'algunes de les activitats que realitzo per estar actiu el dia a dia.

Ja fa més de tres setmanes que estem de confinament i encara ens en queden tres més. Per tant hem d'intentar que la nostra vida quotidiana sigui estimulant, cada persona tenint en compte els seus gustos i motivacions.

A mi per exemple m'agrada molt escalar i, encara que algunes vegades estic avorrit, intento practicar al magatzem de casa cada cop que tinc ocasió.






També passo moltes estones amb els meus nebots. Ens entretenim plegats i estem distrets. Aquests dies tinc ocasió de poder gaudir amb la família.

Crec que me n'estic sortint prou bé i espero que a tots i totes també us vagi bé. I sobretot,.... paciència, molta paciència.

Ja veureu com tot anirà bé.

Víctor