dijous, 16 d’abril del 2020

Noves rutines per a dies de confinament

Ara com ara la meva vida quotidiana és avorrida, com suposo que per molta gent també ho serà. No obstant intento mantenir-me actiu, dur a terme rutines i dotar de significat el meu dia a dia. 

La meva vida actual es parteix en dues fases la: la neteja i la gimnàstica. 


Pel que fa a la neteja la primera setmana vaig fer una neteja a fons. Al principi trobava racons de brutícia allà on anava i a mesura que l'anava netejant em vaig adonar que al final l'havia de buscar. Ara netejo per damunt el pols i escombro i frego cada dia. 

Quan m'avorreixo intento fer aquelles neteges que habitualment et deixes per més endavant i no acabes fent mai com per exemple el que queda de cremat per sobre de la vitroceràmica. 

La gimnàstica té dues fases. Us diré que la gimnàstica que faig (per si algú en fa o en vol fer) la pot fer encara que podria millorar les rutines o bé adaptar-les a les seves característiques. Les dues fases es divideixen primerament en diumenge, dimarts i dijous que faig braços. Són 90 repeticions de sèries de 15 amb una pesa de 10 kg. La pesa és l'única que tinc i em ve d'herència, feta a mà per mon pare quan ell feia exercici a cas. 



Prou bromes, per on anàvem? Doncs això 90 repeticions de sèries de 15, variant bíceps, tríceps i espatlles. Després faig abdominals cada dia i ara fa dos dies que arribo a 4 sèries de 50 i en acabar aixeco l'esquena i les cames aguantant amb el lumbar a terra 10 segons. 

La segona fase és els dilluns, dimecres i divendres on faig 14 sèries de 15 repeticions de flexions que són un total de 210. A més faig sèries de dorsals: 8 sèries de 15 repeticions i abdominals. 

I això és el que faig a part de menjar i veure la tele. Ara m'estic viciant a una sèrie que es diu "The big ban theory", us la recomano. 

Molt bon confinament tingueu tots. 

A reveure!

Gaspar